Calendar 365 : Senarai to-do minggu ini.

February 20, 2012

Let's talk about something I dah jarang-jarang tell you. My daily life! Haha.

Waktu entri ini mula ditaip, saya baru siap masak. Telur goreng dan sup sayur. Bangganya *mata ke atas, tangan ke dada* Main masuk saja mana yang ada. Tidak banyak stok sayur ada di rumah sekarang. Day one without mother, my main task adalah untuk take care bahagian makan minum. Not an easy thing to do since for three weeks onwards, kena rush, awal pagi lagi dah kena masak sarapan and then untuk lunch before going to work. Hari ni off day until before next week sebab my kedai on renovation sikit, terpaksa tutup. Tapi kena keluar kejap lagi untuk urusan hal renovation tu yang bikin I pening kepala. Dan oh, Fina, sebelum balik, jangan lupa beli sayur!


Things to do by this week :
  • Buat final touch-up untuk step tarian etnik kreatif sazau papar for SK Paiwen.
  • Start contest dekat page Tari Kirana (been planning it for almost a week)
  • Baiki DSLR. Ada rosak sobsobs.
  • Renovate kedai dan the decoration?
  • Mulakan jadual senam yang lebih ketat.
  • Dah boleh tak saya minta adik saya untuk compose lagu yang Tari Kirana bakal tarikan di majlis saya nanti? Haha. Adik saya ada seorang buat lagu as his part time. Tapi biasanya lagu-lagu dia buat yang macam style linkin park. Not sure if he can produce lagu tarian, but hari tu ada tanya, he said okey.


    Okey dears. I have to go NOW. Bye!

    You Might Also Like

    2 comments