Saya kan peminat setia Cosway.. :P

March 16, 2012

Dah beli dah beli dah beli la la lo o o o o *vibrato*




Nampak gambar di atas? I sambil-sambil menari makyong depan laptop. HAHAH.

Akhirnya. Satu lagi list dalam senarai hantaran akan dipangkah. Murah saja, janji puas hati. Harga asal RM70 ke atas tapi sebenarnya 2011 lagilah ada diskaun murah. Tahun ni naik ke RM35.40. Tapi tidak apa. Because this set is still a steal! Bawah dari bajet asal kami.



Designer Collection R Series Body Powder
Designer Collection R Series Hand & Body Lotion
Designer Collection R Series Body Spray
Designer Collection R Series Deodorant
Designer Collection R Series Eau De Parfum
Designer Collection Fleur Dazzle Eau De Parfum


I wish this set is champagne in color. Warna both perfumes dah sesuai dah. Warna near-colorless champagne. Tapi packaging yang lain warna pink la pulak. Tidak apalah. Kombinasi masih logik. Sebab I have another item in pink for hantaran. Haha don't panic kawan-kawan. My majlis almost one year away. Lama lagi. Saya dan Sham pilih untuk untuk prepare satu demi satu, sebab itu kami bermula sangat awal. Saya terutamanya, very enthusiasted about the preparation. 

Oh lupa. Designer Collection Fleur Dazzle Eau De Parfum tidak termasuk dalam set R Series tu. Tu harga lain-lain. RM30 untuk Sabah & Sarawak. Tolong jangan bagitahu saya if ada yang dapat perfume ni dengan harga lebih murah.


Baiklah sebenarnya nampak biasa saja..

Cuma yang buat saya tertarik tu sebab bentuk penutup botol dia dengan keseluruhan bentuk botol perfume tu sebab nampak macam design cincin. Design cincin bukan sebarang cincin, tapi salah satu design cincin impian I. Kalau dapat, alhamdulillah. Kalau tidak dapat, botol perfume dengan design tu pun okeylah. Yang penting bahagia. *insaf*

Sayang, if you read this, ... I miss you.


See? Macam bentuk cincin kan? :D

Fleur Dazzle. Dana cakap 'takkan ko mau pakai cincin macam tu. besarnya tu'. Dana merujuk kepada penutup botol tu. Hoih. Kalau beginilah cincin nanti, kejap saja dah hilang batu permata palesu seketul tu dalam mesin basuh. I want something like this, tapi yang lebih praktikal dan tak overshadow my jari tembam.

Even our majlis nanti I want something simple. No blings.

.. AND BE SKINNY! (- -")

You Might Also Like

2 comments

  1. Eh eh... saya pun suka dan merupakan pengguna barang cosway! *hi-five!* Fleur Dazzle tu aku ada cik. hehe. sedap baunya, memang sebiji mcm designer. Untungla Fina, i tengok u excited hari demi hari. Saya pun naik excited. Haha

    ReplyDelete
  2. Coffee Girl,
    terpengaruh dgn mak. tapi brg cosway mmg bgs pun kan. byk product dia sy tgh guna dan dah guna n biasanya puas hati hehe. high five!

    sblm ni guna losyen designer. bau sgt sedap. smpai kawan2 pun byk yg tnya hehe

    nmpk too excited ka? segan pula rasanya. :P

    ReplyDelete