First task to do by New Year 2015 XD

December 31, 2014

Last night dinner di luar satu family, to where else, KFC sajalah yang ada dekat Ranau pon. As per mama, if makan nasi campur lebih baik masak sendiri. Lebih kenyang makan KFC. Sumpah makanan mahal betul di Ranau ni. Dan 2KGs cakes boleh beli beg branded satu bijik time sale. Haa kau. Sebab tu rasa macam tergaru-garu pula mau belajar buat kek heh. At least bila birthday tidak perlu dah beli kek. Tapi bila pula mau belajar ah. XD

Anyway, I've made some minor changes to this blog (again) but basically my blog still looks the same. Tidak mention pun tidak apaaa tapi saja cakap sebab nak cakappp.

Baru-baru ni ada beli new baby. Beg Giosarrdi time christmas sale di Parkson 1Borneo. Dulu waktu zaman kanak-kanak suka duduk depan TV sepanjang beberapa hari cuti krismas sebab banyak cerita best magic-magic, tapi sekarang saya rasa banyak-banyak sale sepanjang tahun, sale waktu krismaslah yang paling membuat mata berpinar-pinar ahahah! Ada yang RM100 for 2. Tidakkah mengundang tangisan di hujung hari kalau pura-pura tutup mata sebelah? Muehehe!






Gorgeous kan. Melilau juga mata ni scan sana sini time masuk Parkson tu. Mulanya plan cuma beli beg untuk mama. Request warna hitam untuk pakai pergi meeting katanya. Hampir putus asa mencari sejam tidak jumpa-jumpa yang berkenan. Tapi last-last jumpa juga alhamdulillah, Pierre Cardin. Harga sale okey dan design beg pun cantik. Gambar tidak sempat ambil sebab malam tu juga kasi mama. As for me, bila beratur nak bayar beg mama baru nampak something yang mencuri perhatian (rujuk gambar-gambar di atas hahaha) and I was completely hypnotized HAHA ambil, belek-belek, pilih warna, pusing dan bayar sekali. Na kan terjangkit suda oleh mama suka branded handbags. Dulu harem (- -")

... tapi nampak gayanya dunia sememangnya hanya pinjaman semata-mata. Kena RETURN/EXCHANGE. Ya you heard me right. Sebab defect. Sebelum bayar ada juga sebenarnya belek-belek cek tapi saya tidak cek pula pangkal tali (chains) sebab tengah elok berbalut maka saya assume mestilah yang berbalut tu most likely takkan ada defect. Bila unpack next day baru perasan ada cacat satu. Tu yang plastik balutan semua tu tidak habis buka. Sebab I stopped once I nampak defect tu. Dan saya ada masa until 3 Januari 2015 untuk tukar beg ni kalau tidak? Jawap sendiri. Semua dalam gambar tu ada tunjuk defect apa. Cuba tengok and tell me if you find it heheh. So first task of the year, adalah buat exchange handbag di Parkson wtf.

Ikut hati, malas. Tapi nampaknya terpaksalah wtf wtf wtf. Going to find someone to hang out with waktu di sana, tidak pun bersendirian berhadlah jawapnya. Sejak kahwin dan banyak komitmen lain, terus lost contact dengan all the girlfriends. Hm, anyway, till next post.

You Might Also Like

0 comments