Tune Hotel Danga Bay, JB

December 17, 2014



Tune Hotel Danga Bay
11-13 February 2014 (2 nights)
RM118.00 including channel + 24 hours air-conditioning
Booked via Tunehotels non refundable


Pasal review hotel ni saya susun dekat list atas tapi tulis paling last so pandai-pandailah cari sorry kalau mengelirukan sikit. Sikit saja :P

Bilik kami dapat RM88.19 untuk dua malam, tapi lepas tambah channel TV dan aircond, jadilah RM118. Rasanya RM117 beberapa sen tu tapi sebab lupa dan resit dalam emel terpadam so genapkan jadi RM118.

Sempat snap gambar dalam bilik saja.






Bersih, kecil (tapi Tune Hotel di 1Borneo KK lagi kecil), bangunan besar and hard to miss. Parking luas khas untuk penginap, very secure, check-in and check-out was very fast. Di luar bangunan kami tidak sempat jalan-jalan sangat, cuma pergi Orange (convenience store) saja untuk beli roti dan minuman. Seberang jalan ada restoran, atas pun ada. Rasanya if jadikan sebagai hotel transit nak ke USS memang sangat sesuai dan berbaloi (make sure tempah time tengah harga promosi barulah jadi berbaloi hehehe) sebab bas mahu ke USS through agen akan kumpul di sini dan drop balik dari USS pun di sini juga. That's why nampak saja promo Tune Hotel time tu terus grab tak fikir panjang lagi. Both me and husband tidak kisah setakat kecil begini. Yang penting bersih, dekat dengan convenience store dan aircond berfungsi.

Kena sewa kereta jugaklah if nak menginap sini sebab not walking distance (tapi tidak jauh sangat) dengan tempat-tempat lain macam Danga Bay dan Pasar Karat. Untuk yang tidak suka bersempit-sempit, ada ada anak kecil, mungkin tidak sesuai.

For us, tiada masalah. Selesa saja.

You Might Also Like

0 comments