Pengumuman Keputusan Contest Mencipta Slogan.

August 11, 2010



Dun want you guys to wait any longer, I'm here updating about t h e  c o n t e s t ! (Kalau tak excited, tolonglah excited sekarang) Apakah.

Saya cuma nak kalian tahu yang, judge untuk contest ini adalah saya seorang saja dan saya sejujurnya telah memilih pemenang setelah meneliti satu persatu ya. Saya dah pernah join contest yang mengecewakan sebab kita rasa ada orang lain yang lebih layak untuk menjadi pemenang utama jadi saya tahu tugas sebagai pengadil itu amat berat. Kalau tak adil, itu macam menganiaya orang. Benar, kan? Untuk keputusan peraduan yang bakal saya umumkan sekejap lagi, kalau ada sebarang rasa tidak puas hati atau terlebih puas hati, surat menyurat sedia untuk dilayan (aik).

Okey. Straight to the point.

Pengumuman pertama.
Pemenang-pemenang utama peraduan ini adalah:

Pemenang-pemenang ini akan menerima top-up RM5, special entry, dan hadiah lumayan lagi misteri dari Sophie's Armario, serta jam tangan Likon tajaan Likon Sdn Bhd setiap seorang (macam kenal je line ni. Ceh taklah, siapa pula nak taja T_T jam tangan itu gurau saja tau).

Dan seorang pemenang terpilih untuk top-up RM5 adalah Norhafiza Ayob. Kau menang jugak ye Fiza.

Pengumuman kedua.
Untuk Cik Pia, Fara, Leann, Zetty, Anuar, Heis, Tiefa Zatie, Izz Hazwani, Farhanin, dan Anna Molly Dean, saya juga amat-amat-amat menghargai penyertaan dari setiap kamu dan you're all lucky this time sebab memandangkan ini kali pertama saya anjur contest, maka saya berbesar hati mahu memberi kamu sesuatu sebagai tanda terima kasih. Semua yang 14 orang ini ya. SEMUA.

Ya SEMUA, janganlah buat muka terkejut.

Semua yang ada dalam LIST PESERTA ini (termasuk Yuyul sekali yaa), SILA HANTAR MESEJ DEKAT INBOX FACEBOOK SAYA http://www.facebook.com/finafinafina SEBELUM 18 OGOS 2010 (seminggu dari sekarang).

Untuk Yuyul, Amal, Sa, dan Fiza, sila mesej saya dekat FB inbox dengan detail berikut :

Nama penuh
Alamat surat menyurat
Nombor telefon (CELCOM SAHAJA) yang ingin di-top up

Untuk yang lain, sila sertakan :

Nama penuh
Alamat surat menyurat

Get it, get it?

Segala maklumat adalah confidential.
Confidential : Any information carried out or revealed is in the expectation that anything done or revealed will be kept private - Microsoft Encarta

Oh iya. Another thing is,
  1. Tolong bagi saya masa SEBULAN untuk menunaikan semua.
  2. Saya akan memaklumkan para peserta di shoutbox blog Facebook masing-masing dalam tempoh 24 jam dari masa entri ini di-publish. Sila cek inbox atau wall anda.
Sekian. Harap jelas semua. Kalau ada tertinggal apa-apa, saya update entri ni balik nanti.

You Might Also Like

11 comments

  1. yeay!menang!haha.boleh topupkan no celcm adik coz sa pakai maxis. thanks! first time jgk join contest.yes,excited!agagagaa.. owh. adiah misteri 2 btl2 misteri. :P

    ReplyDelete
  2. nur.sa,
    ehehe glad that you happy!! ^^ memanggg misteri ;) juz kena tunggu sebulan lah sa. sorry :/

    ReplyDelete
  3. wah..nice la sis..dpt jg ye..hihi..okie nt ifa send my details k..hihi..tq!

    ReplyDelete
  4. wah. dpt adiah jugak.
    bestnye! :)

    ReplyDelete
  5. yea yea tak menang tapi dapat hadiah!!!!! festaim tak menang tapi dapat hadiah.... walau pelik tapi in the mood of joget2 jugak!!!

    ReplyDelete
  6. eh? alamak, malulah saya. hehe~ Mekaseh Fina. *muka merah*

    ReplyDelete
  7. tiefazatie,
    ^^ okey dah dpt dah ifa punya detail tu..

    fara,
    waiting for ur details dear ;)

    .s.o.f.i.a.,
    pelik kan? tak menang tapi dpt hadiah. ehehe. first contest, murah hati. lagi2 bulan ramadhan :P

    Anna Molly Dean,
    awe.. hehe. sama2 anna. need to wait 1 month tau. i mean, paling lmbt pun 1 month tempoh dia. leh jadi lebih awal ^^

    ReplyDelete
  8. Yes.. MENANG!!
    i love u more la Fina..
    HAHA..

    Thank you dear ;)

    ReplyDelete
  9. AuraFIza,
    okey already got ur details. ehehe

    ReplyDelete
  10. Sy sgt suke~tq kak fiena :)

    ReplyDelete