I have nothing to lose but KGs.

March 20, 2010


{ picture have been removed by fina sophie due to 'aurat' - 11/9/13 }




Muka nampak kurus tanpa extra baggage (HAHA) dekat tengkuk sebab teknik kamera. Teknik angle to be specific hehehe. Saya nak kontur muka saya jadi kurus macam ni. Saya nak kurus, saya nak kurus. Not that I hate my current size. Its still perfect and ideal for me. Yet, I wanna look good in pictures and videos, you know.

Sekarang ni, saya kembali pada penyakit lama. Tak ada selera makan. I don't know. Everytime pandang perempuan kurus dan skinny dan ramping, saya terus berazam nak jaga makan. Maybe cuz I used to be the very skinny one so depresi untuk kembalikan badan ala model (over kau) adalah lebih kuat berbanding rakan-rakan lain.

With 34'28'38, saya nak turun ke paling kurang pun 34'24'34. Dari berat 50KG saya nak turun ke paling kurang pun 45KG. Paling berat 48KG. Cuma ketinggian tu agak tak boleh dibantulah. Once 4'9, always 4'9 no matter how I always tend to add 0'1 extra inch untuk bagi dia cukup 5'0. Ha-ha.

Okey, now I'm taking a kind of slimming product to use when bathing. And a lotion to apply after shower. And daily training (well, almost). If Carlo in The Biggest Loser can have 9KG weight lost in just 1 week, why couldn't I in 1 month??

Not that I hate it. But, if I succeeded, it's kinda perfect :)

Urgh. Okey. Lenguh jari menaip, updating using SE.

You Might Also Like

4 comments

  1. come on girl. challange me.

    weight: max 45kg, min 38kg
    height: abt 162cm

    pinggang: 24 and always 24 ;)

    damn im sexy :D

    ReplyDelete
  2. ف wildchild ۞,
    hahaha. seksi?

    26'24'26' is BORING bukan seksi hahah :P

    ReplyDelete
  3. I pun nak kurus jugak. Hari-hari cakap macam tu kot. Tapi tak pernah berjaya. Hampa sekejap

    ReplyDelete
  4. queenlyana,
    i am determined, tapi determinednya paling lama, satu minggu saja bertahan. kali ini kena bertahan sebulan. kita boleh! haha jom kak!!!

    ReplyDelete