Kempen Minggu Sahabat

June 28, 2010

Actually, entri about Bibie dan entri tentang kawan-kawan terbaik tu dah lama ada dalam draft. Entri tribute nak karang perlu masa banyak untuk di edit, sebab kita bercakap tentang orang. Entri Bibie tu sejak bulan Februari lagi dan yang previous one dah 3-4 minggu dalam draft. Sebab tu panjang semacam LOL. Sebab bila rasa nak tambah, laju je jari menaip.

Ada sesiapa tiba-tiba mata jadi rabun tak? HAHAHA mintak sorry. Itu untuk simpanan saya saja, dipublish untuk menyeru kita sama-sama menghargai sahabat. Tak tahukah minggu ini blog saya kempen Minggu Sahabat. Oho. Baru teringat, dah lama tak buat kempen dekat blog. Ingat tak dalam Sufilara.Com saya pernah buat kempen Mari Berjogging dan Kempen apa lagi entah saya pun dah lupa. Nak godek balik tapi tak rajin nak go through. Banyak sangat entri.

I left Sufilara.Com for many reason. Mungkin nampak macam tak berapa masuk di akal but hey, hal hati dan perasaan tak semua masuk akal, right? I don't know, I just feel like I want to leave it that way. Privated. Sometimes, I rasa Sufilara.Com is never really about my personal life, tapi perjalanan hidup seorang wanita yang masih dibayangi kekasih lamanya. Dan Sufilara.Com terlalu banyak menyimpan rahsia hidup. Jadi saksi terlalu banyak kisah duka dan air mata. Sebagai seorang blogger tegar, saya sayangkan Sufilara.Com, tapi too much lara dalam tu. See the name lah kan. SufiLARA. Heh.

Okeylah, menulis entri ini sementara tunggu sampai pukul 8 pagi. Dah pukul 8 pagi dah. Bye.

You Might Also Like

2 comments