Innerself.

July 21, 2010


Semalam ..

Best guyfriend : "Deep Inside - The ex asking for another chance .. is it ---?"
Me : "Nope la .. I'm sorry you read that :/ But it's actually yang baru-baru clash ni."
Best guyfriend : "Oh. Budak --- tu? Saja nak tahu. Masih contact lagi?"
Me : "Oh, semalam, Fina dan dia dah settle. Dah slow talk. I guess, masing-masing sudah faham.. :)"
Best guyfriend : "Dia baca blog Fina juga?"
Me : "Nope. He never cares anyway."
Best guyfriend : "Hm.. Screw him. Haha."
Me : "No. Don't screw. Haha. He's still the one who used to touch my heart. ---- . It's over now. He'll find another. ----- ."
Best guyfriend : "Screw him for not appreciating --- and the girl who write her blog .. Is it that deep?"
Me : "What deep?"
Best guyfriend : "He touched your heart .. Deep enough?"

Mesej yang terakhir tu sampai lambat. Line maxis macam ni selalu kan, boleh pula mesej sesat ke mana-mana sebelum sampai dekat receiver :P Bila mesej tu sampai, saya tahu dia dah tidur.

Me : "What do you mean?"

Nanti-nanti dia free, dia jawaplah.

.
.
.

Hari ini ..

Soalan itu simpel, tapi saya tidak biasa dengan soalan macam tu. Agak menyentuh rasa. Bukan sebab saya tak suka, tapi ia buat saya sebak. Ada sesuatu di sebalik pertanyaan tu yang buat saya sedar sesuatu, tapi tak boleh cakap dekat sini. Nanti bila-bila boleh, saya cakaplah. Heh.

Deep enough .. ?

Deep enough .. .. ?

Deep enough .. .. .. ?

I keep asking myself. Kenapa rasa macam dalam hati kena cucuk. Mau ketawa, tapi sebak dalam masa yang sama. Ah mental. Dear heart, what's your answer. I doubt myself of how deep he had touched my heart cuz as far as I hardly know, DEEP ENOUGH is like WHAT I felt when the first time I fell in love. It would be never enough again, I once believe. Now that I believe that I WILL again someday, but, about WHAT I had have with him (the guy we talked about), WAS IT DEEP ENOUGH? 

Trust me, sometimes it's good to make a girl cry. It relieves her.


Note : yang ada tanda sengkang (-) tu sebab ada part saya potong, tak sesuai untuk umum.

You Might Also Like

6 comments

  1. akan dtg satu masa, lelaki yg betul-betul mencintai dan mengharagai kita...tp kita...? hmm selalu tak pernah sama. masalah hati mmg sukar diramal..sukar diubati..

    ReplyDelete
  2. soal hati. pling susah nk tahu.

    ReplyDelete
  3. Aku selalu buat wanita menangis.

    Baik kan aku? :)

    ReplyDelete
  4. Fara,
    dan kalau dibincangkan pun, tak pernah habis. hehe

    ReplyDelete
  5. Si Kachak Suparjo,
    there's gud and bad. ada yang baik, tp paling byk bad. jgn slh fhm :)

    ReplyDelete