Pemenang keTIGA Peraduan "Saya, Ema & Adira Berseri Bersama InnerShine"

July 27, 2010

Saya baru selesai berbuka puasa (puasa ganti hehehe) bila ada satu call masuk. Nombor baru yang bermula dari nombor 03 which saya terus cakap dalam hati "Ah line KL. Apa lagi nak promote-promote neh adeh" sebab dulu pernah kena panggilan beberapa kali promote barang apa entah haihs.

"Helo?"
"Helo boleh saya bercakap dengan Hasnie Falina?"
'Ya saya."
"Panggil Hasnie je lah kan."
"Err ya."
"Ini Kak **** dari Innershine, dah tahu kan kenapa dapat panggilan ni?"

Saya sengih. Sebut Innershine je dah tahu. HAHA. "Ya tau."

"Tahniah Hasnie salah seorang pemenang contest tu, hari Sabtu ni datang tau dekat 1Borneo (Kota Kinabalu). Datang sekitar pukul 6 petang, Adira & Ema ada konsert dekat stage utama dan ada booth Innershine juga. Habis konsert kita sama-sama gerak pergi dinner dekat Grand Borneo Hotel lepas tu ada lagi aktiviti-aktiviti lain".

Ceria saja suara akak tu. Aku pun apa lagi lah ikut ceria juga haha.

"Nanti saya confirmkan dekat akak bolehkan."
"Kalau boleh, datanglah. Hasnie boleh datang kan? Dah kumpul vote banyak tu."

Ceh. Perlu ke sebut? HAHAHA.

"Insya'Allah kak ^^"

Ingat ini contest oleh Innershine (Official) yang saya join sejak lebih kurang seminggu atau dua minggu lepas? Semalam (11:59 PM 25 July 2010) tarikh tutup kumpul votes, dan 10 penyertaan yang dapat undian tertinggi dapat hadiah. Inilah hadiahnya. Malam muda mudi. HAHAHA. I loike. Please dong jangan bayang yang bukan-bukan. Kalau ada lah. Saya berwaspada sentiasa. Fikiran orang bukan semua putih. Ada kelabu ada coklat ada biru dan ada kuning. Ada jernih.

Ini pengumuman bertulis Admin Page Innershine dekat Facebook : PENGUMUMAN


The rest I cerita dekat you all kalau saya dapat pergi dan dah balik. KALAU. I can't promise myself. Saya nak. It's been a while since I don't go anywhere tsk, tapi komitmen di sini macam merantai. If they cannot let me go, I can't. Okey now I miss my car waktu dekat kampus WTH aku menulis macam budak perempuan nak gula-gula kapas (- -")

Sekarang saya dah jadi pemenang rasmi peraduan 'Saya, Ema dan Adira berseri bersama InnerShine', maka dengan rasminya juga saya nak ucapkan banyak-banyak terima kasih pada pengundi-pengundi saya di luar sana yang selama ini menyokong saya, kepada pihak penaja, rakan-rakan kontest yang memberikan persaingan yang sihat dan sengit jugak heh, semua ada bakat (bakat memancing undi). Kita semua adalah pemenang, tiada pengalah.

Err.

Ada macam gaya Juara AF tak? Haha.

Tak adalah. Gurau. Saya sebenarnya memang serius nak ucap thanks ni. Thanks pada sesiapa yang memberi sumbangan VOTE anda. Every vote adalah berharga. Baru saya faham perasaan orang-orang yang kena bergantung dengan jumlah undian untuk mencapai sesuatu. Heh. Saya juga ada nampak ramai rakan-rakan yang turut sama vote, and that is just so sweet :') Thanks semua. Saya takkan dapat ranking number 3 kalau bukan sebab kamu semua. Top 3 tu. Dapat kejar peserta lain yang lebih awal mendaftar. 3 is good enough.

Lagipun I dapat beberapa compliments regarding that poster :') I won that, too. I just love praises :P

Ini contest pertama saya join, dan ini entri kedua saya berkenaan contest ni. I N I entri pertama.

saya tulis ini sebenarnya dalam keadaan mengantuk. Tolong maafkan saya jika saya ada terlebih merepekscertyu8inxhhf...rvtdbr siap tersenggung-sengguk lagiaargrd cdfs bye.


Yang benar,
Peserta ke-15 Peraduan "Saya, Ema & Adira Berseri Bersama InnerShine"

You Might Also Like

11 comments

  1. congrats dear!
    pegi la k. penat kami vote nk tgk fina dinner ngan innershine! eheh.
    then post gamba byk2 kat blog ni taw!

    :)

    ReplyDelete
  2. wah!!!tahniah2...best tue menang..=D

    ReplyDelete
  3. Fara,
    penat sangat tu hiii. rasa2 mcm pergi.. olready cari hotel :P kalo pergi, of coz letak gmbr ;)

    ReplyDelete
  4. [z@ck],
    thanks so much zack ;)

    ReplyDelete
  5. tiefazatie,
    mcm ifa tu kan biasa menang contest. terer la ifa ;)

    thanks juga dekat ifa sebab tlg vote ^^

    ReplyDelete
  6. wajib pegi kak fina! bestnyerrr!!

    ReplyDelete
  7. ika,
    mewajibkan diri sendiri dah ni hahaha :D

    ReplyDelete
  8. mana ada dear..ifa menang yg bese2 ja bh..fina nie gempak eh..hihi..welcome2 dear..enjoy it yaa!

    ReplyDelete
  9. tiefazatie,
    i will, surely. hahaa ;)

    ReplyDelete