Going to see him, insha-Allah :)

December 23, 2010

Sekali lagi, tukar rancangan. 24hb baru gerak ke KK. I don't like this X(
And 27hb pun tidak jadi buat persembahan. I don't like this either X(

Dan petang tadi, lepas masak, makan and lingering around the sofa :P, "Nana, Abang Armin pesan suruh on telefon maxis, dia mau call." Erk, it's been a while since I last talk to him. Hmph. Saya merajuk dekat dia. Syhhh. Don't tell him :P Saya pergi cari charger, dan cas telefon. Handphone tu selalu saya biar off kehabisan cas, bukan ada sesiapa nak hubungi saya pun.

Datang bilik Dana cari charger. See? Dunno even where did I put my handphone charger. HAHAHA. Dana tegur, "Dia cakap dia rindu ko."

"Apa lagi dia cakap?" Aku dengan muka sardin berlalu keluar dari bilik dia sebab tak jumpa charger. Ada jumpa charger tapi charger Sony Ericsson lah tapi tak apa grab juga, my Sony Ericsson pun sebenarnya dah mati bateri kehkeh XD
"Tiada lagi."

Tiada lagi? I doubt.

Anyway.

Armin macam tu lah. Kalau tak dapat hubungi saya, dia cari Dana. Saya pula jenis selalu biarkan handphone habis cas haha. Dana rajin online FB chat (even dia jarang layan orang-orang yang tegur XD), so senang Armin nak reach me. Cari Dana saja HAHA bijak.

Later on, dah penat pusing-pusing, saya pergi bilik adik lelaki pinjam charger dia sebab dia pun nokia juga. Pin kecil. Biarkan handphone tu charge beberapa minit dan kemudian switch on.

Mesej dihantar semalam saya baru terima.
"Salam. I like your new profile picture ;-)"

Replied him.
Then, him : "Eya? :-) Glad to hear from you hehe so buat apa?"

Bla bla bla, then he asked, "Fina free 30 Dec?"

Me : "30 Dec macam takda apa-apa juga tu."
Him : "30 Dec Min sampai KK pagi, then Min punya flight pergi Kuching malam.. There's enough time kita boleh jumpa.. I do really miss you, you know. Mau cubit pipi Fina nanti. Hehe."

Wah, big grin on my face!

Me : "Oh nanti if dapat Fina confirmkan k. Hope to see you juga. Nanti gi pusat bandar, jalan-jalan dekat somewhere sana. Would be great. Jam berapa sampai, and next flight jam berapa?"
Him : "Agak-agak sampai pukul 9AM. Next flight 9PM. Okey nanti confirm saja."

Texted sekejap saja sebab dia nak pergi jog. Oh. Jog. Saya lama tak jog. Hirup udara segar awal-awal pagi. Duh. Rindu waktu itu. 

Salah satu topik kami bila mesej, pasal weight. HAHA. And termasuk bincang pasal exercise routine. We both do exercising. Both of us body-conscious. Yang bezanya, saya nak turun, dia nak naik. So far we both berjaya. Tapi dia lagi berjaya lah. Last time I saw him (which is around 4 years ago), berat dia tidak sampai 50 pun. Keding sungguh. And dia taklah tinggi pun. Around 5'4" only. Me 5'0" haha. Now after years I don't get to meet him, he told me he's 65KG. Wow. Tapi nak naikkan berat bukan susah pun. But again, there's always some people out there yang dying nak tambah berat kan? I guess he's one of them. Told him about my weight too. Dulu dah kurang ke 48.5KG, sekarang 49.5KG shit shit hahah. Salahkan kenduri-kenduri kahwin? Kehkehkeh. But I don't mind. At least saya tahu apa cara yang betul untuk kurangkan berat badan saya sendiri, at least saya pernah berjaya kurangkan berat badan saya. After jumpa Armin (insya-Allah) baru start balik hahah.

Him : "Berapa berat? Hehe. And why is that matter? You're still Fina Sophie." And he said 49.5KG takdalah berat sangat. Yea right. Nak sedapkan hati orang lah tu. Of course tak berat sangat untuk dia. But for me, masih berat. Entahlah. The only one I got at home untuk bandingkan berat saya cuma Dana. Plus, kami sama tinggi. I will always look berisi beside her lah. Adoi. Tensiyon aku kadang-kadang kehkeh.

Tapi, ada tapi. I don't wanna be so skinny either. At least able to look good in camera. Berat idaman, 45 T___T I am going to make it happen. Nak lose weight bukannya susah pun. Need determination saja. I mean, for those yang guna kaedah exersice to lose weight la. Cuma stop sebab malas.

Ah sudahlah, cakap pasal KILOGRAM membebel aku dibuatnya (- -")

Okey. Where were we?

Okey. Great. After he disappoint me hari tu sebab tidak jadi jumpa waktu mula-mula dia balik bercuti di Sabah, now he wants to meet me before his final semester started. But this time he said, it is confirmed. I don't know if dia memang sengaja susun jadual flight dia macam tu supaya have time to meet me, or kebetulan macam tu so untuk isi masa dia, dia ajak jumpa. Oww tak boleh dimaafkan. Nasib baik saya pun memang nak jumpa dia. Years of planning kottt. Haha. You better treat me 5 star dinner okey. Kan you always fantasize we both have dinner together kan kan kan. Like the old time kan kan kan. HAHA. Atau, give me the best time we ever had together ..which, I know you'll never fail. Every girl would have it with you kannn ;)

Or I'll not going to show you around KK. Apa ni, nama saja orang Sabah tapi tak tau jalan di KK? :P Talking to the mirror. Tengok-tengok Armin knows better than me XD

He'll be at KK from 9AM til 9PM. So secara kasarnya we have 12 hours. Dalam 10 hours kot lepas tolak itu ini termasuk masa untuk boarding sobsob :P And yes, I'm independent enough on my own. No worries. Kalau jadi, I already have my own plan. Tinggal nak confirmkan lagi. How am I going to make it? Rahsiaaa. I'll be bringing Dana, mungkin. Itupun if jadilah.

Okey goodnight all. Esok baru 23hb. Urgh. 24hb 24hb 24hb cepat datangggg...

You Might Also Like

0 comments