Punya arti yang dalam.

January 31, 2011

A sudden stab in my heart.

I feel like crying. My heart feels like breaking. Why wouldn't they understand.. Payah jiwa ini untuk meluahkan dan menzahirkan apa yang benar-benar tersirat dalam hati. Hanya Allah yang tahu..

What if told you, it was all meant to be?
Would you believe me,
would you agree?

Buat 'mereka', insan-insan yang saya sayangi, yang juga sama pentingnya dalam hidup saya. Mengertilah, position bukan segalanya. Aku juga punya kepincangan sendiri. Aku tidak sempurna, sama seperti orang lain. Masing-masing ada kekurangan masing-masing, but why not we give some chances? It might hurt me, but what if it is worth fighting for?

Saya bukan little girl lagi. Don't try to tell me how and what to feel. Don't try to tell me what to believe. Don't try to tell me how to value others with what they look like and not by who they really are..


Don't ask.

You Might Also Like

4 comments