Priority Confusions.

August 06, 2010

Tahukah kamu, saya ada banyakkk benda dalam list nak kena update cepat-cepat dalam blog. SO MUCH THING TO SHARE. Sama macam saya ni jarang rasa bosan, saya juga jarang tak ada benda nak diceritakan. Asyik-asyik ada je cerita-cerita dan benda nak di-share HAHA. Satu keistimewaan atau satu tragedi?

Anyway.

I do remember I told you guys I will be giving you my make-up tips. Working on it. Bukan mudah nak buat, lagi pula kali ni saya buat yang lain dari sebelum-sebelum ni. It might not be perfect, but I'm trying my best. Blogshop pun still working on it juga. Once I am ready, then I'll certainly start it right away. Ada lagi benda lain, tapi tidak berkaitan dengan hal blog, and I don't feel like sharing it so yah bukan ambil masa yang singkat bila kita kena buat banyak kerja dalam satu masa bukan? Lagi pula nak ia flawless as possible.

I also remember my promise to update about my dinner with Innershine team. Setakat ni dah cover pasal Tune Hotel tu. Memang wish nak separate dinner dengan review hotel. I need to update about contests I've joined,.. Innershine, DAH. Best Personality Contest, DAH. Contest Mata Menawan, aku tak semangat nak update (KALAH). Sebenarnya bukan kalah tu yang buat saya terkilan, tapi, adalah. Penganjur contest yang mengecewakan. Bye lah kau. LASTLY, contest Lensa Buruk. Tak ada keputusan lagi. Tapi tak harap sangat sebab banyak wo gambar lagi cantik hehehe.

.. juga contest yang I buat hari tu. I don't forget, but it might be delayed. Contest tu saya dah gather all the contestant, saya dalam proses menilai (ceh tak boleh blah). Tak buat keputusan lagi. Ada siapa-siapa yang nak cepat tak? :P Kalau boleh, saya nakkk sangat semua 13 orang tu dapat something, so how? (tanya diri sendiri sebenarnya). Akan ada beberapa pemenang utama dan memandangkan penyertaan sikit saja, yang lainnya pun saya nak bagi something juga. I do hope everyone got something from me. Itu tanda penghargaan sebab 13 orang ni very the supportive wo ehehe. Eh eh semua pun supportive sebenarnya.

Ramadhan hampir tiba. Aku dah nak habis bayar puasa dah. Sempatlah nak habiskan minggu ni. Tinggal sehari lagi. Tapi bukan nak cakap pasal bayar puasa. Tapi nak cakap something, kepada mereka-mereka yang aku tak sempat tunaikan janji aku raya tahun lepas, aku ingat lagi apa yang aku janji dekat korang. Aku mungkin lambat sikit nak kotakan janji, but biasanya saya ingat dan akan tetap ingat sampai janji tu dah dikotakan. Semoga Allah permudahkan segala urusan saya.. Amin.

You Might Also Like

7 comments

  1. mmg susah nk pilih pemenang kan.
    mase frh wat kontes kat blog lame pon, rase nk bg sume org adiah.
    tp tak mampu plak.
    eheh~

    ReplyDelete
  2. apa yang mengecewakan about mata menawan tu...??? wanna share???

    apapun, selamat menghabiskan hutang posa.... he he....

    ReplyDelete
  3. Fara,
    susahla fara. tp skrg ni dah ada solution dah ^^ this is the best way, i hope :)

    ReplyDelete
  4. .s.o.f.i.a.,
    adalah sofia, its better for me to keep it by myself. sy rasa bkn sy je. ada lg tu yg terkilan sikit. heh.

    thanks cikpia. hbs dah. fuh @_@

    ReplyDelete
  5. erk apsal baru perasan sy panggil cikpia ni sofia ahaha buang tebiat.

    ReplyDelete
  6. wah..baeknya fina..mo bagi semua org hadiah ka..ifa mo jg bh..hihi..poyo kan..haha

    ReplyDelete
  7. tiefazatie,
    13 ja peserta, so i think it's okey :) kalau ramai sgt peserta, tak terbagilah jawapnya ;)

    ReplyDelete